بیماری های خاص

بیمه عمر

فوت حادثه، طبیعی

معرفی بیمه عمر بیمه تامین آتیه پاسارگاد

در این محصول علاوه بر پوششهای مختلف و کامل بیمه ای ، اندوخته بیمه نامه به صورت مستقیم در صندوق‌های بورسـی سرمایه‌گذاری میگردد که این امـکان را فراهـم می‌سازد تا متناسـب با نوســانات افزایشی بازار اندوخته بیمه نامه نیز افزایش یابد و بیمه گذار از این سود منتفع گردد . همچنین با توجه به ارایه سود تضمین به اندوخته بیمه نامه ها توسط بیمه سامان ، نوسانات منفی بازار تاثیری در اندوخته شما نخواهد داشت و منجر به کاهش اندوخته نخواهد گردید

مزیت خرید بیمه عمر پاسارگاد

بیمه عمر پاسارگاد

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با بیمه عمر، اطلاعات خود را تکمیل نمایید.

مهم‌ترین مزایای بیمه عمر و تامین پاسارگاد

با حــداقل درآمد نیز امــکان سرمایه‌گذاری با ســود تضمینی برای شما فراهم است

پرداخت حق بیمه توسط بیمه سامان در صورت ازکار افتادگی بیمه گزار به مدت 10 سال

امکان قرار گرفتن تحت پوشش نسبت به 30 بیماری تا سقف 1/5 میلیارد تومان

بعد از شما در کنار خانواده‌تان هستیم ( امکان دریافت فوت حادثی تا سه برابر سرمایه فوت عادی )

سوالات متداول

چه پوشش هایی در بیمه نامه یونیت لینک قابل ارائه می باشد ؟
در بیمه نامه یونیت لینک کلیه پوشش های موجود در بیمه نامه عمر و تشکیل سرمایه قابل انتخاب می باشد، یعنی بیمه گذار علاوه بر پوشش فوت می تواند از پوشش های فوت حادثی، از کار افتادگی، امراض خاص، معافیت از پرداخت حق بیمه و . . . استفاده نماید.
 
نحوه سود دهی در بیمه نامه یونیت لینک چگونه است ؟

در حال حاضر ما بیمه نامه یونیت لینک را با صندوق رشد شروع کردیم ولی در آینده نزدیک، صندوق های پربازده بورسی رو به آن ها اضافه خواهیم کرد و بیمه گذاران حق انتخاب و سرمایه گذاری در هر کدام از انها را خواهند داشت. اندوخته بیمه نامه به صورت مستقیم و برای هر فرد به صورت مجزا در صندوق های سرمایه گذاری بورسی سرمایه گذاری میگردد یعنی به ازای میزان اندوخته برای بیمه گذار از صندوق سرمایه گذاری یونیت خریداری می شود. بنابراین با افزایش قیمت یونیت های صندوق با نوسانات بازار، اندوخته بیمه نامه نیز افزایش پیدا می کند. یعنی با توجه به اتفاقات اخیر در بورس و رشد فزاینده ایجاد شده ، اندوخته بیمه نامه ها نیز به همان نسبت افزایش پیدا می کند.

ویژگی های خاص و چشمگیر این نوع بیمه نامه چیست ؟
نکته بسیار چشمگیر این بیمه نامه نرخ تضمین 5% است. یعنی در صورتی که بازار سرمایه ریزشی باشد بیمه سامان اصل پول، بعلاوه 5% سود روز شمار سالیانه را برای شما در نظر می گیرد و به صورت کلی بیمه گذاران تنها در سود حاصل از نوسانات شریک هستند و ضرر احتمالی حاصله توسط بیمه سامان پوشش داده می شود، که این موضوع برای سرمایه گذاری بسیار مطلوب و خوشایند است. “شعار یونیت لینک سرمایه گذاری بدون ریسک در یکی از پرریسک ترین بازارهای مالی است”